De la tabloide citire

Standard

De fiecare data imi spun: „E ultima oara cand citesc tabloide. ULTIMA OARA!”, dar nu ma pot abtine sa nu intru, macar o data pe saptamana, pe site-urile tabloidelor din Romania. De ce? Pai sa fiu la curent cu ce se mai intampla in tara, daca tot sunt pe alte meleaguri. Sa nu ma ia prin surprindere vreo Sensual in postura de „ministra a turismului”. Si clasamentul e urmatorul, in ordinea gradului de „destrabalare”: Can Can, Click, Libertatea. Exista si o categorie de presa „inteligenta” pe care o devorez, dar nu vreau sa va plictisesc acum, cu teme demne de rumegat si pentru care trebuie antrenati cel putin doi neuroni.

Iacata ce descopar astazi: Can Can ma intriga cu stirea potrivit careia Monica Anghel, insarcinata si indragostita, are datorii pe la banci. Dau click, vad calcule, mii de euro, imprumuturi de pe la vreo doua banci etc. Saraca femeie poate ramane fara bani si proprietati in miez de iarna etc. Vai vai ce scandal de prima pagina… Eu am incredere in Monica, va reusi sa treaca si peste asta!

Dau pe repede inainte: Tania Budi este cuplata cu un „burlac” insurat si care asteapta un copil, Gigi Becali este darnic nevoie mare cu jucatorii sai: le-o „paseaza” pe Cruduta daca bat Dinamo (Dar pe Crudu a intrebat-o careva? Poate are alte planuri), Perversu’ de pe Targu Ocna (chiar nu stiu cine este „vedetu'”) a facut sex cu o prostituata, pe care a platit-o si a fost mustrat de nevasta (??!!). Mai aflu ca iguana lui Varciu a murit (?!?!). Andreea Tociu ma uimeste cu declaratia: „Am umblat cu multi barbati. Imi plac tinerii cu bani” – ma asteptam sa dea si ea un numar, dar posibil sa fie „fara numar”; potrivit Can Can, Pasarin pipaie femei, mai exact penele femeilor, Ramona Badescu imi spune ca in Romania sunt prea multe femei dezbracate in ziare, ca si cum ar trebui sa cad pe spate de uimire, o femeie din America traieste cu doi barbati (waw), Oana Lis vrea o masina de la Mos Craciun (probabil ca nu stie ca Mosu’ are doar o trasura si aia vai de ea); Andreea Balan se lauda ca are tot, nu vrea nimic de la Mosu’ (poate ar trebui sa se gandeasca sa ii ceara mai mult material pentru tinutele de scena, zic!), Corina Danila este experta in sarmale, iar JennyFundObez a.k.a Jennifer Lopez poate face orice, drept urmare „le are cu balonul rotund”…

Din Click aflu ca unui fost/actual component al trupei Body and Soul (ha ha ha)  ii merge foarte bine afacerea cu mate, Oana Lis a primit de la Mos Nicolae bani de pantofi din America (opincile din Romania nu mai sunt apreciate, bag seama), dilema zilei este existenta sau inexistenta chilotilor lui Sensual (nu am dat click de frica, poate chiar poata de data asta, fapt care mi-ar perturba un pic universul), sanii lui Dragusanu iar au iesit din corset, iar Danei Rogoz i se vad doar sfarcurile (ce dezamagire); Andrea Balan spune ca poate fi unica in industria muzicala din Romania (eu zic ca este deja), iar Alina Sorescu este foarte nerabdatoare si pusa pe sotii – si-a costumat sotul in Mos Craciun; Connect-R traieste intr-o era in care sexul este pe tot, iar Daniela Gyorfi il contrazice, declarand ca ea este crescuta cu frica lui Dumnezeu ( „cu o floare nu se face primavara”, i-ar putea raspunde Connect- R). Am aflat ca orgasmul pe tocuri este cel mai nou mit urban (acum trebuie sa dau fuga la magazin sa imi iau unele de 15 cm, sa simt si eu acest tip de orgasm; dar oare daca imi pun pantofii cu toc in dulap si ma uit la ei 10-20 de minute, pot avea orgasm? Ca durerea este mai mare ca orgasmul atunci cand ii pun in picioare…), Alin Galtescu da inca o declaratie spumoasa, ceea ce ma face sa il ador si mai mult: „Pittbull e un bullshit!!!”, iar o mamaie de 84 de ani, tunata, ne invita sa ii atingem silicoanele. Nu, merci!

Libertatea se intreaba daca in tinerete Miron Cozma a fost indragostit de mama Biancai lui Bote, pardon a lui Cristea. Nici nu stiu ce sa cred. Posibil, dragostea nu are „minte”. Nu stiu ce naibului sa intampla, dar vad ca in show-bizu’ romanesc este la mare moda swingul, schimul de parteneri- acum aflu, stupefiata de uimire, ca pseudovedetea Ramona Gabor este impreuna cu fostul iubit al Oanei Roman. Atat va spun: „Nu, nu il mai imitati pe Bote! Cautati alt model!” Fetele cu sanii mari, care nu sunt satisfacute de iubitii romani, pot da navala la italieni, pentru ca, dupa cum declara Ramona Badescu, „italienilor le plac sanii mari si sunt atenti ca femeia sa fie iubita in pat, satisfacuta”. Ok, indemnul este valabil pentru cele carora le place sa fie iubite in pat si nu pe masa din bucatarie, in parc, in lift sau pe stadion… Cica printesa „Kate Middleton, cu fusta pana la fund, la concertul lui Gary Barlow”… ma uit la poza din deschidere, vad ca tanara poarta o rochie, nu o fusta, care nu este pana la fund; dau click nervoasa… poate vad macar o fesa regala, nimic… cred ca cineva are nevoie de ochelari… Si Libertatea are dilema cu chilotii lui Sensual… Ce aveti domnilor cu ea? Este singura vedeta din Romania ai carei chiloti sunt de interes national, planetar? Am aflat ca s-a inventat si robotul care te ajuta sa te  masturbezi linistit, detectand orice miscare din jurul tau. Cand se apropie iubita pe nepusa masa, hop robotul tuseste incet (semn ca s-a inecat :)))) ), iar daca nu ai fost atent la semnul lui discret, fiind luat de valul involburat si hormonic, robotul este capabil sa tuseasca si mai tare, in ideea ca: „Helaaaauuu, inamicul e aici, ACUM!!! Inchide pravalia si fa-te ca citesti o carte” :)))).  Cunoaste careva un utilizator de „robot-asistent de masturbare eficace”? Sunt curioasa sa vad daca este multumit de masinarie… Cica acum este in lucru cea de-a doua varianta a robotului, mai perspicace, desigur, care este capabila sa poarte conversatii cu persoanele indiscrete care au intentia sa dea buzna peste tine atunci cand efectuezi aceasta actiune manuala. Ai grija cum te comporti cu robotu’, sa nu te dea de gol… Si Pamela Anderson este o femeie cu frica lui Dumnezeu, drept urmare a pus haine pe ea si o intruchipeaza pe Fecioara Maria. Eu ziceam ca i-ar sta mai bine in Maria Magdalena, dar acum fiecare cu preferintele sale. Si, in final, Madalina Draghici vorbeste pentru prima oara despre iubitul ei, dar cine o asculta?

Gata, a fost destul pentru o zi de stiri „pline de interes”! Promit ca este ULTIMA OARA! :))) Pana miercurea viitoare! Pentru ca nu vreau sa traiesc in ignoranta, nu de alta!

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

One response »

Lasă un răspuns

