Lui Naomi ii place soft, iar Elena Basescu (nu) este Elena Ceausescu

Standard

O saptamana de post, fara tabloide, este cam trista. Drept umare m-am infruptat cu nesat, DIN NOU, din trei cele mai cele de scandal, avide de senzational, de neinchipuit si socante ziare din Romania.

Cand credeam ca Oana Zavoranu s-a cumintit, Can Can ma instiinteaza ca vrajitoarele au santajat-o. Bang! Pai cum se poate un asemenea lucru, cand acum vreo 10 luni (perioada in care traiam cu intensitate, si cu amuzamentul de rigoare, viata Oanei din tabloide si de la TV) era cea mai buna prietena cu aceste femei ? Cica purtatoarele de fuste lungi sub care ascund castelele cu mii de turnuri si masinile de lux, ar fi inselat-o cu vreo 450.000 de euro… Oana chiar are bani de aruncat.. si se mai mira de ce Marioara nu vrea sa-i dea niciun franc din averea lui taica-su. Pacat de fata asta Oana, ca e frumoasa si cu destul creier, dar cred ca are o karma proasta… se implica in tot felul de prostioare ieftine si de prost gust, este mereu dornica sa isi puna viata pe tava in fata tuturor. Ce naiba, mai Oana, revino-ti odata!!! Lasa prostiile astea de doi bani si apuca-te de ceva serios! Te-ai gandit sa iti iei un job?

Cica Irinel Columbeanu s-a facut prieten cu vampiri, dar nu asa de … sanchi, ca sunt ei mai palizi la fata…. vrea sa faca bani cu Dracula.  Acum nu stiu daca Vlad Tepes este de acord, dar nu m-ar mira sa-l traga in teapa, asa, in semn de protest.

A aparut Naomi, transexualul preferat al romanilor. Cica s-ar fi tunat, adica s-a accesorizat cu ceva sani, peruca blonda, dresuri etc. A bagat ceva bani pe ici mai pe colo si acum se declara mare amaror de fisting si dominare sado-maso soft :))). Da, Naomi poate fi si sensibil, daca nu stiai! Oricum, eu il apreciez – a perseverat pana a reusit! Fericit sa fie! Si soft, desigur!

Nu am citit tabloidele o saptamana, dar se pare ca nu am pierdut mare lucru…Can Can a ramas fixat tot pe Perversu’ de pe Targu Ocna (nu am avut timp sa investighez cine este nenea, dar ma voi interesa ca nu pot trai asa in ingnoranta) Acum aflu ca femeia cu care a fost ‘surprins’ facand sex ( a se citit ‘citind Kant’) are ‘fantezii nebune’, vorba tabloidului. Ma gandeam ca s-ar intelege cu Naomi, dar duduia ar trebui sa fie instiintata ca lui Naomi ii place mai soft, ‘nebunie soft’.

Ma declar dezamagita: eleva de la Monet, iepuras Playboy, mai ieri ‘iubita’ lui Mazare, este acum in tandreturi cu un afacerist” matur”, vorba lui CanCan. Nu as fi atat de sigura ca este matur, avand in vedere studiile care arata, cu grafice studiate asiduu, ca barbatii nu se maturizeaza niciodata, oricat de afaceristi ar fi ei… Acum cica fata s-ar iubi de vreo doi ani cu ‘maturul’… Cine spune ca, uneori, putina diversitate nu este buna intr-o relatie? Dragostea asta e nebuna, nebuna sau setea de afirmare in fundul gol prin ziare este senzationala…

Crudu se lauda ca si-a mai facut o gaura. Ce laudaroasa!!! Ghici ghicitoare mea: locul unde si-a facut gaura este umed, fin la pipait… Indiciu:  2 …lab, pardon, buze. Nici o idee? Ok, va spun – in limba! Acolo unde va ganditi voi cred ca are deja! Asta da cadou de Craciun!

Mai aflu ca Puya se da la Lori… Pai gaina batrana face ciorba buna, nu-i asa?

Lady Gaga spune ca si-a trait copilaria in gemetele parintilor. Si ne ma intrebam de ce iesirile ei sunt atat de traumatizante pentru public…

Trec rapid la Click si aflu ca Luciu isi lasa tripletii cu bonele si fuge in club. Bine ca poate, ca doar nu iti imaginai ca se poate descurca singura cu 3+1 copii. Trebuie sa mai iasa si ea din casa. Bine ca nu am fost instiinta ca Luciu isi lasa tripletii cu bonele atunci cand pleaca sa cumpere o franzela.

Si Mihaela Bocea a bagat bani in vrajitoare. Ce se intampla cu oamenii astia? Au cazut in cap? Chiar atat de usor de prostit sunt femeile astea?

Cea mai sexy femeie din Paraguay (???!!!) si-a pierdut sutienul in apa marii!!! :))))) Si vad un colaj cu o femeie cu sanii pe afara. Intrigata, dau click si gps imi spune ca aceasta femeie sexy se numeste Claudia Galanti (destul de galanta in aceasta ipostaza, as zice) a pus pe jar barbatii din intreaga lume (am intrebat niste cunoscatori in femei despuiate daca au auzit de ea si NICHTS) dupa ce i-a permis Aidei Yespica (fosta iubita a lu’ Mutu) … sa ii stranga intre degete carnea de pe fese, dupa cum descrie atat de plastic gsp. Bine ca nu i-a strans carnea de pe fese intr-o menghina…. Iata cum un val trezeste amintiri obraznice…

Libertatea imi arata o fotografie cu femeile din tribul Himba care nu au facut niciodata dus. Va dau eu un pont, pe ici, p-aproape: si in tara lui Channel 5 sunt destule femeie care nu fac dus, desi au apa la dispozitie.

Acum si barbatii au ajuns sa faca reclame la sutiene. Manechinul Andrei Pejic, cu aliura androgina, promoveaza o linie olandeza de sutiene push up. Ma intreb care va fi urmatoare lui reclama… bikini? Ce mai marketing…

Elena Basescu a fost confundata in Parlamentul European cu Elena Ceasuescu. Poate nu a fost nicio confuzie, daca  stam sa ne gandim la modul lor de exprimarea  in limba romana si engleza si, bineinteles, la gusturile in materie de fashion.

Un titlu mare cat Casa Popurului  -„Un barbat care a vrut sa aiba penisul mai mare, a murit”. Pai asta se intampla cand nu te multumesti cu putini centimetri…

Cam slaba productia de senzational din tabloidele din aceasta saptamana…. Se simte ca vine Craciunul… oamenii sunt mai buni🙂

Sper ca saptamana urmatoare sa exite MACAR o stire cu Bote si Sensual, ca deja le duc dorul.

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

One response »

Lasă un răspuns

