Silicoanele si Dumnezeu, Becali si femeia

Standard

Incep cu scuzele, ca un om simtit ce sunt… Au fost sarbatori, am fost plecata la un loc frumos, cu verdeata, dar m-am intors, am mancat cat sa ma laud ca am burta, am avut cateva teme de facut, de citit niste carti, mi-am plimbat pisica cu trenul… ca tot omu’, m-am destrabalat, dat pe mute asa… mai pe sustache:)).

Si recunosc faptul ca pana in acest moment nu am aruncat niciun ochi pe tabloidele din tara. Imi plac surprizele🙂 Ia sa vad ce stire socanta, infioratoare, curemuratoare, ingrozitoare ma poate lasa muta de uimire…

Can Can

Turcescu a inselat-o pe Oana Sarbu… Cum naiba? Are timp de prostii roackeru’ jurnalist? „E atat de dulce”, spune amanta despre el. Carevasazica au avut loc si degustari, deci sunt rau in urma cu stirile. Cica duduia si-a declarat dragostea pe pagina de Feisbuc…Si unde mai pui ca tanara sta cu chirie intr-un apartament ce apartine lui Salam, Florin Salam. Ce inseamna sa fii jurnalist, dom’le… sa investighezi pana ajungi la… Salam. Oricum fata pare sa fie serioasa, Roberte, pentru ca Florin spune ca plateste chiria la timp….

Fiica unui milionar din Constanta si-a pus silicoane la 17 ani, pe semnatura parintilor, iar la 18 ani i-a avut pe Sorinel Pustiul, Puya si pe Adi Velea… la petrecere, ca invitati de onoare, ce credeai? Pai doar atat? Pai eu ma gadeam ca poate mai mult… un implant in fese, o calatorie pe Marte, 3 diplome de Doctor Honoris Cauza in filosofie antica, chimie si … acvaristica :))) Aaaa… tatal e doar milionar, si asta poate in lei, nu miliardar. Poate la anu’, fata mea, poate la anu’ vei primi mai multe, poate un gram de minte, ca e aproape gratis…

Loredana Chivu si-a asortat codita de vulpe de la geanta cu cizmele si ochelarii de soare cu telefonul. Da, ce sa zic? Pai nu cunosc personajul, nici vulpea fara coada, dar stirea pare sa fie de importanta planetara. Deci nu dau click, ma declar destul de uimita de titlu. Sunt rebela si prefer sa raman o ignoranta.

Costi Ionita o „vinde” pe Celia in SUA – citez Can Can, sa nu avem vorbe dupa. Pai si asa economia tarii e cam varza, deficit, inflatie, moneda se depreciaza… mai bine asa. Macar omul incearca, se zabate, are idei, talentul il recomanda… si vocea Celiei, desigur! Deci, sa fie cu noroc!

Si cand te gandesti ca lumea rea nu iubeste trupa Bambi… Fetele astea doua, nu stiu daca mai canta, dar au dovedit ca au un suflet bun: l-au ierta pe cel care le-a tepuit de 20.000 de euro. Ori ala are noroc, ori ele au prea multi bani, ori Bambi-le se cred inca la Craciun „cand cu totii suntem mai buni”. Ori…

Adina Barbu, posesoarea celor mai mari (2, ca sa nu avem dubii) implanturi mamare din soubizul romanesc vrea sa prezinte o emisiune religioasa. Dumnezeu e bun, mare si tare… pentru ca ne iarta pe toti, daca am pacatuit cu fapta sau cu gandul, dar pentru implanturi nu stiu sigur daca ne iarta, oricate emisiuni i-am inchina.

Cica Gigi Becali se declara cucerit de alta femeie: „Imi place mult de ea”, spune el. Ma tem sa nu fie Adina asta Barbu de mai sus… mai ales ca ea le are cu Dumnezeu asa si vrea sa faca si o emisiune cu si despre Cel de Sus. Dau click… si PAFFF! Sunt surprinsa! Becali are o pasiune hot pentru Angelina Jolie! Femeia care are un sambure de Satana in ea. Dar m-a linistit nea Gigi ca cica  daca Angelina vrea sa-i dea intalnire, o refuza. Uite-asa!Pentru ca poate! :)))))) Nea Gigi asta… e ca un izvor de… intelepciune, dar care curge in sus, spre cer, spre Dumnezeu.

Iata si cateva titluri de adanca, prea adanca inspiratie : „Studentele din SUA sunt penale rău de tot! Uite ce jocuri perverse au şi cum îi agaţă pe băieţi doar în chiloţi şi sutien pentru sex”, „VIDEO incredibil! Un dement dă cu capul în ventilatorul lustrei doar ca să le arate prietenilor cât e de stupid!”, „VIDEO libidinos! Doi tineri excitaţi fac sex în piscina hotelului în văzul tuturor turiştilor! Ea e udă toată, el e în culmea extazului!” Comentarii? Ma gandeam eu… Presse poubelle…

Click

Cruduta a fost trasa cu sania de Mihai Costea. Era mai bizar daca i-ar fi tras-o sub sanie sau ar fi tras-o in teapa, zic.

Cu cine s-a pupat Udrea, langa varsc, de Revelion. Te intereseaza? Nici pe mine! Totusi, ma gandeam ca de pupat te pupi sub varsc, nu langa… Ei acum poate pupaciosu’ era unu mai scund si nu a ajuns sa agate vascu de tocu’ usii.

Am ramas muta de uimire! Click imi spune ca Paris Hilton a pozat topless. Pai cred ca a fost prea decenta, zic eu, avand in vedere vechile ei experiente…

Lady Gaga face baie in sange…. Cat de plictisitor! Femeia asta nu e deloc originala! Nimic nu ma mai surprinde la ea, e praf!

„Fetelor, sunteti pe faza? Beckham in chiloti! Mai sexy nu se poate” Uau! Ei nu se poate! Cred ca fara chiloti era si mai sexy :)))

Unii „jurnalisti” chiar nu au ce face! „Mara si-a reumplut frigiderul in Baneasa”. Cu carne sau cu ce? Pai daca omul are frigider, doar nu era sa-l lase gol… „Ganea s-a certat cu un preot, in biserica” Pai poate lumanarile erau scumpe… Chestiuni de viata si de moarte…

Libertatea

… din lipsa de stiri, mi-o arata pe Mateiut cu „chilotetii” la vedere. De ce „chilotetii”, fratilor?  Imi par a budigai. Si sunt si negri. Dar va zic eu ca nu merita sa dati click sa vedeti… nimic.

„David, reclama cu chilotii umflati” titreaza tabloidul. Eu cred voi sunteti doar invidiosi! Si daca a pus sosete, oricum sunt de firma, de firma MARE!

Cam slabut, Libertatea! Sper ca data viitoare sa nu se mai intample!

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

Lasă un răspuns

