Tot o studenta am ramas…

Standard

Azi, la ora 13:33 am primit o invitatie la Ze Tue Men Show. Inspirat nume, nu-i asa? Ce-nseamna dom’le sa fii student… Acum descopar frumusetea, mai ales cand sunt chestii gratis :)))

Eram prin Paris cu mexicanca mea de la faculta; adicalea eram la oras, nu la Versailles ” unde-mi e resedinta de la tara”, si cum halaluiam noi, ea imi povestea ceva… stalcit, io aruncam ochii pe la solduri, am ajuns pe la primarie. O luam pe o strada si ajungem la Kiosque Jeunes. Ce naibului mai e si asta? Eu, venita… de la noi, ea avand o vechime de 2 ani „à  Paris”, m-a bagat intr-un kiosc plin de tineri cu acnee, avizi de …cultura: teatru, stand -up comedy etc. Nu puteam sa le fiu mama, dar o sora mai mare, careia i-a trecut demult acneea… sigur!

Care-i treaba in acest kiosc? Pai pe baza legitimatiei de liceean sau student, mergi gratis la tot felul de nebunii culturale, numa’ bune de… cultivat🙂. Dupa ce investighez, aleg si eu cel mai debil nume de spectacol: Ze Tue Men Show. Dupa ce stau la coada 2 minute (ca aici nu e ca la administratie :)) ), pana se hotarasc… tinerii fara pilozitati, dar cu  destule cosulete si hormoni mai hot ca o plita incinsa, ajung la o tanti foarte amabila (deci astia de aici chiar ma enerveaza, pentru ca scot din mine furia aia salbatica… nu pot sa fie si ei nesimtiti? macar o data! sa ma simt si eu ca „acasa”) ma intreaba ce spectacol doresc, eu spun, ma priveste, o privesc, imi cere numele, il dau, ii spun „sans 2 t” (ca de fiecare data), imi multumeste, ii multumesc, iau invitatia imprimata (pentru 2 persoane, desigur!!! Logic!!!), ma intreaba daca e ok, eu ii spun OK, imi iau la revedere, ii multumesc (se ia politetea asta a dracu’), imi multumeste, imi spune „Au revoir”. Nu tu card de student, act de identitate, amprente…. nu aveam cosuri (da’ nici pilozitati… poate doar insotitoarea mea, dar era demult plecata). Nu mai am 18 ani sau 21, dar asta nu schimba cu nimic… nimic. Tot o studenta am ramas… Viata e roz si roz este lumea toata – vorba lu’ Jojo. Nici nu mai conteaza daca „Ze Tue Men Show” va fi un spectacol debil si amuzant precum numele, important ca e roz restu’. Si ca sunt solduri :))))))

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

Lasă un răspuns

