Cine-i Iuda in lumea roz?

Standard

Azi am facut o analiza sintetica :)) Nu pe text, ci pe fiinte vii, inzestrate cu o oarecare inteligenta,sclipitoare ori ba. Aceasta „miscare” mi-a fost starnita de cursul de mk in care am dezbatut intens tipologiile internautelor/internautilor care isi fac de cap pe internet, pe siteuri. Uite asa gandul nebun mi-a zburat si s-a asezat cu grija pe fiecare colega din clasa si m-am gandit sa incep de-a dreapta mea – de retinut este un fapt extrem de important: suntem pozitionate (avem si doua entitati masculine, dar care nu au fost prezenti la curs in ziua Z) ca la cina cea de taina, iar eu sunt amplasata in mijlocul „gloatei” mai ceva ca Iisus in cautarea lui Iuda cel netrebnic. O idee debila, dar pe care trebuie sa o materializez!!!

Sa incepem, zic: de-a dreapta mea, in coltul cel mai indepartat (colt indepartat si de restul colegelor) sunt fetele (doua) care mereu intarzie, care mereu vorbesc iritand mereu cu bazaitul lor, care mereu au de comentat, de pus intrebari (de cele mai multe ori pertinente); ele sunt cele care tin distanta fata de restul lumii, care nu-si privesc decat extrem de rar colegii. Au aura lor! Dar asta nu le impiedica sa fie rautacioase fara motiv. Sunt mare fane Twitter, beau suc la cutie, rar interactioneaza cu „resturile”, sunt pe Twitter in orice moment al zilei, tuiteaza, foloeaza tuituri, sunt tuituri…

Urmeaza fata draguta, cu trasaturi foarte fine, poate chiar prea fine; are un nas atat de mic (si dragut) incat nu stiu daca este acolo pentru respirat sau doar din motiv pur estetic. Foarte rafinata in vestimentatie, ii plac galeriile de arta, asculta muzica in timpul examenelor, transpira atunci cand o bate stresu’ si manutili ii sunt pline de perisor lungut si desut, care poate fi observat cu usurinta chiar daca esti la 5 metri in zare. Deci retina mea are de suferit cand se face cald si ne dam in stamba cu tricoaie. Langa este fata roz, cu lumea ei roz, cu telefonul roz, cu foile roz, cu parul… blond. Ea este fotomodeala pasionata de… moda si shuting in exces. Poate fi interesanta… intr-o lume roz!

Cu cat ma apropii mai mult de personajul principal al cinei cea de taina :))) lucrurile incep sa se regleze… in bine:)))) Urmeaza grupul vesel, fetele puse pe glume, cool si nu prea, ironicele, fetele cu un simt al umorului „pervers”. Ador fata cu ochi divini, careia ii place rolul de „autista”, pentru ca sta mereu cu ochii in ecranul ei mic al peseului; ador fata asta cu degete lungi, cu fata naturala, sincera si mai deloc machiata. Ea face glume cu si despre femei care nu fac dus. Langa, este zana care fosaie, tipa underground, pe care hainele sunt desirate, cu parul mereu intr-o dezordine nebuna; adora culorile, adora sa vorbeasca, face desene delirant de abstracte, asculta muzica din toate colturile lumii; ea este fata pentru care „iubirea este la feminin”, fata dezordonata vizual, dar extrem de aranjata in capu-i cu par haotic. Apoi e ea, fata cu ochi mari, cu par la fel de haotic, dar cu cizme bordeaux, iMac, placere nebuna de a desena, voce grava, tigari din foi, simt organizatoric, umor zalud si tare buna prietena cu zana care fosaie.

Acum vine greul! De-a stanga, ea numai ea, fata care ar putea fi dovada clara ca femeia se trage, ca si barbatul, din maimuta. Ca doar Darwin nu si-a racit gura degeaba. O mustata, doi perciuni si o livada deasa pe manuti. Viata e nedreapta uneori, stiu. Dar asta nu ma impiedica sa o apreciez: este genul de persoana care isi face extrem de usor prieteni, adora sa vorbeasca cu oricine si oricand. Mai adoarme in timpul cursurilor, dar nu-i bai ca mereu se gaseste careva sa o trezeasca din sforait. Langa, fata cu fatza de model, fatza care ar putea face reclama lejer la orice produs fie ele si pentru calcaie: blonda, breton, ochi migdalati, nas mai mult decat perfect. Vorbeste repede, sacadat si are un ras extrem de feminin. Apoi e fata cea mai fotogenica pe care am vazut-o vreodata; este pasionata de ski, pisisci, iPhone… este genul ala cool din Expirat. Urmeaza fata cu voce „lina”, atat de lina incat poti adormi linistita si poti visa curcubee; ea este insensibila la ziziului profului de drept, pasionata de telefon si iubit si cu un corp a la J.Aniston. Asa DA! Apoi, cand ma uit la urmatorul personaj, parca ma vad pe mine intr-a 8-a, cand luam notite de zor, cand invatat pe de rost lectia de chimie si voiam cele mai bune note, sa fiu cea mai tare din parcare. Pe langa aceste pasiuni, mai are si altele: telefonul accesorizat cu internet, jucatul cu parul (de pe scalp), cerceii si hanutili din bazar. Dupa, isi face loc nevrotica, cea care isi mananca parul (de pe scalp), batzaie mereu din picioru-i durduliu, se supara cand i se spune nu are dreptate, isi ascunde foicica de notite cu manuta plinuta pentru ca muritorii de rand sa nu vada cumva ce a scris si rade isteric. E cam periculos sa-ti petreci timpul cu ea!  Urmeaza fata ciocolatie, zeita de abanos, iar apoi, in coltul stanga cel mai indepartat de „divinitate” este ea, numai ea, cea care are frica de apa sau este fan produse antiperspirante mult prea bio sau deloc . Daca vrei sa plangi, ea te poate ajuta! Daca vrei sa ti se desfunde nasul, ea este solutia! Daca vrei sa incerci sufocarea, nu ezita. Ea este aici! Poate fi si la zece metri departare, rezultatul este garantat. Numai nu incerca sa o ademenesti cu un sapun sau vreo satana de spray pentru ca sunt aproape sigura ca va riposta. Cand vreau sa ma chinui, ma apropii de hoit si interesant este faptul ca-i vad fardul pe pleoape, creionul fin aplicat. Deci vreo baie tre’  sa aiba… Dar ce folos daca o foloseste decat pentru musafiri? Unde esti tu Chanel sa simti, sa adulmeci?

Viata e roz, dar pute uneori, bine ar fi sa iti invingi frica si sa dai drumul la robinet, sa te clabucesti nitel, zic. Ca cam atat am avut de zis! :))) Analiza, neanaliza, e interesant sa studiezi ceea ce te inconjoara, macar asa de sanchi!

Data viitoare o sa incerc sa imi imaginez colegii goi, am inteles ca merge faza cand ai teama de a vorbi in public. Zicea un om intelept!

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

One response »

Lasă un răspuns

