Filosofia bipedului care (nu) da vanturi

Standard

Deci nu pot, nu ma pot abtine! Ma mananca pana de nu mai pot si tre’ sa scriu, trebuie sa va spun si voua. Deci cunosc un tip, fortata fiind de imprejurari. Din motive de intelectuale, sa spunem. Da’ motivele intelectuale sunt ale mele, ca ale lui, din cate vad, lipsesc cu desavarsire.

Revenind! Aici, in tara cu libertatea presei pe un loc „fruntas” 38 in lume, se poarta modelul de lucru in grup. Ca asa-i la moda! La scoala tre’ sa lucrezi in binom, trinom,xom. Nu zic, e bine, ca inteligenta colectiva e de aur, dar acolo unde nu e inteligenta, degeaba ai colectiv. Eu am „norocul norocos” sa fac un ménage à trois cu reprezentatii altor natii decat cea franceza. Fratele meu, sora mea, mama, tata, pai este unu’ in menaju’ asta multicolor de-mi omoara orice chef, de oricare ar fi el: de constipatie, de fuga de nebuna pe campii etc. Deci sunt blanc, sunt lipsita de putere de reactie cand vad un asemenea specimen. Un exemplu concret si simplu: in prezentarea nostra de pauerpoint, ma apuc eu „sa o fac pe inteligenta” (rusine mie!) si sa enunt cativa filosofi pe care, deloc intamplator, i-am studiat in facultatea de filosofie de la Romanica mea. Am bagat si eu asa, smerita, unu’ de care si Adri Copil Minune sunt sigura ca a auzit. PLATON. In pauerpoint, un program caruia, aparent, nu-i plac filosofii si e cam incult defel, „Platon” apare subliniat, ca si cum ar fi o eroare. Imbecilu’, a carui briza ma omoara atunci cand deschide gura, face, intrigat in micul lui neuron, clic dreapta si vede printre optiuni PLATOON si ma intreaba autoritar si plin de mandrie intr-o franceza pocita, violata, chinuita: „Pai ai gresit. Nu e Platoon aici?” Deci, deci, DECIIIIIIIIIIIIIIIII… Pai sa nu iau scaunul de langa si sa-i sparg teasta, sa-i ciopartesc mana cu care a facut clic DREAPTA? Pai sa nu-i trezesc din morti pe Socrate, Aristotel, Platon si toate neamurile lor adormite sa le pun sa se pishe pe el? A SE RETINE: individul este la al doilea MASTER. Cine ar fi crezut??? Platoon….

Trecem peste! Omu’ e genu’ ala descurcaret, da’ genu’ ala libidinos, care te linge, in locuri unde nici soarele nu bate, pana vomiti pe el. Dar no problemo, ca iti haleste flamand si voma. Genu’ ala care prosteste infantilii si… prostii. Genu’ ala care il vezi pe Feisbuc calare pe un BMW care nu-i a lui, desigur, genu’ care se scarpina la oua, cu gandul ca te excita miscarea lui sau pentru a vrea sa-ti lase impresia ca are oua.

Ei acum, urmeaza o alta faza care mi-a intarit ideea ca bipedu’ exista doar pentru a irita (si a se irita acolo unde crede el ca are oua). Are cetateanu’ un ceas, de fapt este un orologiu, pe care il poarta la manuta-i excesiv de paroasa. Adica apreciez pilozitatile, dar exista o limita. Cum nu putea fi un orologiu ordinar, este unul BVL…I ( ca sa nu facem reclama gratuita). Si BVL…I e scris cat casa si nu o data, de vreo trei ori. Acest orologiu este atat de mare la mana lui incat am impresia ca m-as putea lafai in el, ca fetita din Fetita cu chibrituri. Zau! In ziua Z, ma uit la ceasul lui si vad ca am mai avem inca vreo 20 de minute pana la curs. Mai trec vreo 5 minute, limbile orologiului monstruos nu s-au miscat. Ma intreb daca timpul a inghetat. Mai trec 5 min, ma ingrijorez. Ma uit la telefonul meu care nu e aifon, bluberi, e rudimentar, dar destul de inteligent, si vad ca mai avem 3 min pana la inceperea cursului. Ma uit la orologiul BVL…I, inghetase timpul la ora 3, iar noi eram la ora 12. Ii spun bipedului ca ceasul nu mere, ii da 2 bobarnace si articuleaza: „AAA da?”. A doua zi, acelasi orologiu, aceeasi ora: 3. Eu zic sa il duca la reparat ca e stricat :)))). Ce inseamna dom’le sa porti orologii asa de sanchi, care merg… canci. Platoon:)))))

Azi am fost in forma! Dupa vreo 3 cafele, excitata la maxim (in sensul de agitata:)))) ca nu ma excit asa… in vazul tuturor), am inceput sa fac glume „grosolane”, in stilu-mi caracteristic: sexule, porcoase, urat mirositoare. Ii fac una lu’ Platoon care, pe un frig de crapau pietrele, voia sa-si bea cafea afara. Il intreb sincera si deloc discreta, in limba natiunii cu libertatea presei pe 38: „De ce vrei afara? Vrei sa dai vanturi?” Blanc. Nimic. Mi-am dat seama ca omu’ nu stie nici de gluma. Deci, adio!

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

3 responses »

Lasă un răspuns

