Jean Dujardin? Desigurrrrrr!

Video

Cred ca sunt amorezata rau de oameni in ultimul timp. Imi plac femeile ca Jennifer Aniston pentru ca imi transmit o dragalasenie care ma topeste toata toata, dar cand vine vorba despre barbati is mai timida ce-i drept🙂. Pe Jeaaannn il ador in taina de ceva timp. Sa tot fie aproape vreun an… L-am vazut acum ceva timp in niste reluari de „Un gars et une fille”, o pastila comica de cateva minute, de prin 2000. Si am zis sa „digg” sa vad ce e de capul lui. Si am dat peste filmografia lui si am reusit sa fac rost de cateva filme care m-au dat pe spate, la propriu si la figurat : seria „OSS 117”, „99 de franci”, dupa cartea lui Frédéric Beigbeder (genial film, l-as vedea de inca vreo 10 ori), comedia dramatica „Le bruit des glaçons”, „Les petits mouchoirs”, „Un balcon sur la mer”… a facut niste filme geniale!!! Nu am vazut inca „The Artist” si nici cel mai recent „Les infidèles”, dar nu am niciun dubiu. El face tot farmecul fimelor! Omu’ asta are o carisma incredibila, cu dintisorul lui iesit usor in fata :))) !!! Are un magnetism cum rar am mai vazut. Plus ca ma pufneste rasul de fiecare data cand ii vad grimasele. Ce sa mai spun de accentul lui englezesc? HA HA HA!!!  George Clooney e demult la gara! Ce sa mai spun de Brad Pitt? Adio! Jean asta francez e ca un copil care mereu cauta sa faca o nazbatie, o ghidusie, genul ala de om cu care as rade pana mi-ar crapa falcile. Da’ le-as coase cu ata alba si as rade in hotote din nou si toooot asa pana s-ar face franjuri.

Culmea e ca omu’ chiar este normal la capul lui: linistit la casa lui, cu femeie, deci nu e un vagabond, un pierde vara. Dupa ce a studiat un pic de filosofie, in stagiu militar a realizat ca faptul ca imita bine personaje ar putea face o meserie din asta. A incercat si… a reusit. Bine, Franta este o tara unde a fi comedian/imitator chiar este o meserie, unde stand-up-ul este mai peste tot, unde artistii nu prea mor de foame.  Ceea ce apreciez maxim! Jean asta al lor este incredibil de expresiv si cred ca acest Oscar pentru o prestatie intr-un film mut nu putea sa fie decat al lui.

In concluzie, daca nu ai esti (inca!) fan Jeaaaannn, vei deveni dupa ce vei viziona filmele mentionate mai sus, dar siiii……

Cu Zooye Deschannel, o actrita pe care o adoooorrrrr!!!

http://www.dailymotion.com/embed/video/xoet61

Lasă un răspuns

