Am ras maniacal!

Standard

Mi s-a facut asa un dor de tabloide, sa ma lafai in ghena asta pseudointelectuala, incat m-am gandit sa le rasfoiesc pofticioasa pe net. Uneori sunt masochista, stiu!!

Aflu ca Mandinga, trupa aia roamneasca de canta in spaniola s-a intors din Aizeibaigian cu un loc 12 (bine ca nu a fost 13, ca le purta ghinion), cu bagajele burdujite de „rahat si baclavare”, titreaza scatofelic CanCan. Apoi vad ca Viziru, care nu stiu ce se intampla cu omuletu’ asta, care mi-a fost si vecin cateva luni, de se baga asa ca musca… peste tot. Si chiar nu inteleg de ce ziarele il baga in seama! Se trezeste si el sa vorbeasca, sa bage in rahat Mandinga; apoi vad pareri si de la Liviu Mititelu (hahahahahahahahaha) care nu se ascunde dupa deget si spune ca trimisii nostri la Eurovizion s-au facut de cacat… Fratilor, pe langa faptul ca Eurovizionul este un concurs depasit si vai steaua lui, nu stiu cum se face ca mereu poporu’ roman arunca cu rahat in reprezentantii lui; si asta se intample mereu: ba ca Treistariu avea o freza de doi bani, ba ca Elena a fost o salata cu picioare si sani etc. Oare chiar nu este capabil poporul roman sa accepte esecul? De ce trebuie sa cada atat de jos incat sa-si ponegreasca in asa hal semenii?

Am vazut ca babutele din Rusia au iesit pe doi, dar nu calitatile vocale le-au adus acolo, ci faptul ca erau simpatice; iar castigatoare a fost o piesa dance ale carei ritmuri ma duceau prin anii ’90, iar coregrafia era un dans indian in intuneric; nimic special!! Deci, hai sa fim seriosi, sa ridicam fruntea sus si sa ne vedem de drum!!

Liviu reuneste trupa L.A.!! Eu il inteleg ca s-a saturat sa-si faca iubitele celebre, sa joace in telenovele, sa o planga pe Adelina, dar plictisu’ crunt sa nasca dorinta de a resuscita mortii ingropati si uitati? Pai poate pun de o piesa pentru Eurovizion, ca poate asa vom castiga. Ii sfatuiesc, totusi, sa schimbe coregrafia aia prafuita si eventual frezele absolut hidoase.

Iulia Vantur va juca teatru. Pai cum? La TV ce facea?

Bianca Dragusanu a fost la o nunta fara sutien, iar Cristea fara cravata… Mai grav era daca era invers!

Mai aflu ca o poza cu o femeie nemachiata a socat o lume intreaga. Imi vine sa rad maniacal. Ce tu cataclisme, copii maltratati sau mai stiu eu ce „nimicuri” de acest gen? O femeie nemachiata este mai grav decat orice in universul asta!!! Se vede treaba ca jurnalistii Cancan se trezesc mereu singuri si din frustrari ajung sa dea astfel de titluri – „Este noua papusica de la Hollywood. Nemachiata, insa, e oribila”…

Nici Bute nu a avut un weekend prea bun… a fost facut KO si un roman, care la vremea lui a primit si el pumni in cap, la ficati si rinichi, Doroftei pe numele lui, campion si el candva, actualmente carciumar, l-a umilit. Tind sa cred ca frustrarea este un sport national. De bun simt nu mai amintesc pentru ca liseste cu nesavarsire.

Din Click aflu ca „O vedetă din România a fost forţată să-şi facă epilare definitivă! Soţul o vrea fără păr”, nici nu lai dau click. Prefer misterul!

„Bogdan Vlădău: Sexi, misterios și profund!”… ma uit la poza lui si cred ca se cam supraapreciaza.

Am fost uimita la aflu ca Mihaela Radulescu prezinta o emisiune de divertisment pe Realitatea Tv. A lasat ea Monte Carlo, pentru Bote si mai stiu eu ce invitati de seama… „Mihaela, foame mare de audienţă? Cu sânii pe afară într-o emisiune la care se pot uita şi copiii”, vrea sa ma sperie Click. Pai si ce daca vad copiii? Mihaela are instinctul matern foarte dezvoltat si ar putea sa primeasca ma sanu-i toti copii pofticiosi. Mai trist e ca si asa cu sanii din plastic la vedere a fost batuta la audienta de Corina Chiriac. Vezi, Mihaela? Eu zic sa schimbi strategia: te acoperi din cap pana in picioare si atunci vezi audienta….”Premieră naţională! Un invitat şi-a făcut nevoile în emisiunea Mihaelei Rădulescu”; Si nici asta nu a ajutat-o sa faca audienta. Poate daca face chiar ea…..

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

Lasă un răspuns

