Pe loc repaus

Standard

… cel putin pentru cateva zile. De la ultimul post, s-au intamplat multe si nu prea🙂. Dupa terminarea stagiului fashionist, a urmat un week-end turistic la Londra si dupa, studiu intens a.k.a scris le mémoire de final de studii, care este aproape GATA, mai lipseste ochiul unui  bun cunoscator in ale limbii lui Molière si apoi „The SHIT” merge la imprimat in 3 exemplare. Exact asa cum am facut acum ceva ani, numai ca acum treaba e  mai… altfel. Mai complicata si mai interesanta, in acelasi timp.  A fost o provocare, ca tot acest an de studii aici, dar despre asta voi povesti dupa ce toata nebunia e terminata, adica pe la sfarsitul lui octombrie, dupa sustinerea memoriului. Acum, putina relaxare, 2-3 zile si dupa JOB HUNT🙂.

Londra – like, like, like, dar parca tot Versailles-ul meu e mai pe gustul meu (Boema din mine vorbeste). Londra e… roiala si foarte business, o capitala deloc gri (asta pentru ca am prins 4 zile superbe), cu oameni calmi, un loc unde se bea mult si bine, se mananca bine si gras (uneori prea gras, daca stau si ma gandesc la fish &chips), cu parcuri imense si plina de veverite gurmande, case mari si luminoase, din caramida si un Nothing Hill exact cum mi l-am imaginat. Am vizitat tot ce se putea vizitat, nu degeaba am avut o febra musculara violenta timp de o saptamana. De la Piccadilly Circus pana la London Bridge, de la British Museum pana la Westminister Abbey, totul a fost cercetat de Buburuza🙂. Toata zona cu vestitul Soho ramane printre prefetale mele, dar nu pot uita nici Wimbledonul, unde am mancat un mic dejun englez mirific si am baut un ceai englezesc divin.

Puncte forte – am descoperit ca toaleta londoneza este dotat cu crema de maini; oamenii sunt incredibil de gentili si te intreba mereu „Are you alright, darlin’?” – m-am topit🙂; englezii (a se intelege femei si barbati), imbracati business intr-o zi de vineri, iesiti in fata unui pub in pauza de masa, band bere dintr-un pahar de 500 ml; libraria de unde puteai achizitiona 3 carti la pret de 2, vitrinele magazinelor impecabil aranjate; cabinele telefonice rosii, desigur(cred ca am facut 20 de poze cu /in cabina); lebedele reginei; barul cu beri bio din Camden; gradinile calme, pline de flori, cu pauni si  ascunse prin diferite colturi ale Londrei; inghetatele oferite de angajatii garilor:); salata de legume mancata undeva pe langa statia de metrou Oval (reteta insusita, desigur🙂

De neuitat: micul dejun romanesc (rosii, telemea, salam sasesc) + gratarul cu mici, ceafa de porc –  Thanks, mates😉

Regret ca nu exista mai multe pubele in Londra, pentru ca e cam neplacut sa te plimbi 500 m cu deseuri dupa tine; cel mai mult regret faptul ca am vazut un practicant de alba-neagra, roman desigur, care avea destui oameni in jurul lui, gata sa fie prostiti

Si mi-au placut mult tipele care, dupa ce se „sifoneaza” pe la 12 noaptea, se descalta =)))))

Cu aceasta vizita, mi-am dat seama ca am cam dat engleza pe franceza (si romana pe franceza, fie vorba intre noi), deci se intampla ceva in creierul meu si trebuie sa fuck putina ordine, sa imi iau cartile de engleza in brate(motiv pentru care mi-am cumparat deja 3 carti in engleza din Londra – una dintre ele este despre Paris :)))), in engleza despre Paris :))))) si sa ma apuc serios de treaba. Ma gandesc si la un alt blog🙂

Inca o descoperire, inca o experienta care m-a ajutat sa imi descopar si unele lacune, care trebuie sa le remediez😉 Joy!!!

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

2 responses »

  1. Multumesc de impresiile despre Londra. Niciodata nu m-a atras aceasta capitala, dar ce ai punctat tu imi da chef sa ma gandesc la un city-break „in vecini”;)
    ce gen de carti citesti Nicol?(daca mergi des cu metroul si trenul sunt sigura ca citesti; ma insel?)

    • Pai am avut o perioada cu Amelie Nothomb. De fapt nu mi-a trecut niciodata:). Si acum am una in brate – cea mai noua carte a ei: Barbe Bleue.
      Mai citesc si carti romanesti, ce mai aduc de pe la ai mei, mai iau de la targul de carte de la Paris. Sa nu uit de unde plec:))) Ultima citita, luata din libraria din Vama Veche vara trecuta, a fost De ce Romania e altfel, de Lucian Boia (am scris si pe blog despre). Si tare m-a mai apucat o tristete, ca m-am regasit in randurile alea…

      Si cand am pb de concentrare, mai bag un glossy :)))

Lasă un răspuns

