Another challenge is waiting!!!

Standard

It’s done! Gata si cu masterul! Am avut sustinerea marti, 23 octombie, ora 9.46. Am vorbit vreo 10 minute ca radioul, apoi au inceput ei sa vorbeasca (ei aka juriul): ca e cel mai critic memoriu din cate au vazut, ca mi-am suspus interlocutorii companiei la care am facut stagiul fashionist la un interogaroriu nu la un interviu :))))…, ca am finete, totusi, ca sunt foarte atenta la detalii ca bla bla bla si lululu; m-am cam fasticit in raspunsuri, stoarsa de puteri fiind dupa cele 10 minute de oral si am facut glume :)))). Nu stiu altii cum sunt, dar eu asa fac la interviuri/orale – am stresul pana in gat vreun minut si juma’ la inceput, pana ma obisnuiesc in postura de „orator” ca dupa, uit ca sunt eu acolo, la interogatoriu.  Ne-am distrat cu totii! Nu stiu inca nota, dar nu va intarzia sa apara; si oricum treaba e pecetluita🙂 Si vorba unei colege-prietene – Un bon mémoire est un mémoire rendu ! – Deci, punct. Si de la capat, desigur! No more school, but u learn all your life :)))))

De cate ori am luat-0 eu de la capat pana acum, in viata asta, trebuie sa adun si de data asta, sa construiesc un plan  – un deltaPLAN, un masterplan post master🙂. Sa ma strecor „vertiginos” in piata muncii, printre altele. Sa fiu „multitasc”, sa imi dau mai multe suturi in fund ca pana acum, sa fac doi pasi inainte in loc de 1 juma’ cat faceam pana acum!!! Mai vreau sa ma tin de acest blog, sa imi mai fac unul in franceza, poate si unul in engleza, sa citesc mai mult, sa fac fotografii, sa ascult mai multa muzica buna, sa imi plimb fizicul mai mult prin locuri frumoase, sa ma reapuc de desenat/pictat si sa ma adun sa scriu cartea aia la care visez demult, tare demult!!! Mai sunt muuuuulte nebunii in capul meu, care vor merge spre infaptuire odata cu suturile in fund, sunt sigura!

Hai!!! O tura pan’ la Stuttgart si ne apucam serios de treaba!  No time to lose!!!!   Kick it!!!!

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

2 responses »

Lasă un răspuns

