Azi e ziua LUI!

Standard

Nu e ziua lui Dumnezeu, ci a barbatului; ma rog, daca barbatul este Dumnezeul tau, atunci este ziua DumnezeuLUI 😉 credeam ca barbatul se sarbatoreste pe 9 martie, dupa ziua femeii, dar banui ca „domnul cocos” se simtea „cu un pas in spatele femeii” si s-a gandit sa isi faca o zi a lui, pe 19 noiembrie, pe la sfarsit de an, in plina iarna, cand e crivatul mai puternic pentru a arata cat este de barbat :)). Eiiii, GLUMA! Aloooo, baietii si barbatii din primul rand, glumim si noi ca fetele, doar stiti ca va iubim😉. Pe site-ul International Men’s Day vad ca tema din acest an este Positive Male Role Models, ceea ce nu e rau deloc…

Azi, mai mult ca oricand, ma intreb – What men want? Citeam un articol interesant pe Women’s Agenda si imi permit sa citez :” Mostly men just want a break: We want to be judged by the content of our character, not the shape of our chromosomes. We want to be seen for who we actually are, not lumped in with a small percentage of the male (and female) population who are pathologically violent. We want recognition and appreciation for our lives of goodness, contribution and loving service to our families and communities”. Bag seama ca s-au cam inspirat din „what women want” :)).

La multi ani, bai barbatule! Sa fii fericit si iubit! Un buchet de beri reci, un meci de fotbal si o imbratisare calda te asteapta acasa🙂

Credit foto: mensday.ws

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

One response »

  1. dar nu se compara cu ziu feemei….de ziua femei e plin de tarabe cu floori si cadouri…insa de ziua barbatului nu vezi nici o taraba in plus cu bere sau vreun semn ca este ziua barbatului…..🙂

Lasă un răspuns

