O paranteza nebanuita pentru Romania

Standard

Incerc sa imi tratez dependenta de televizor, dupa cum am anuntat pe post🙂. Nu pot sa ma salbaticesc de tot, pentru ca aici folosesc televizorul pentru evolua din punct de vedere intelectual (vaiii, dar vaiiii cum a sunat asta :)))) ). Pe bune, chiar ma ajuta sa imi perfectionez limba franceaza pentru ca, printre altele, am posibilitatea sa selectez optiunea de subtitrare pentru orice program/emisiune care ruleaza. Buna treaba asta. Ma intreb daca in Romania exista, si daca da, sper ca nu pentru emisiuni ca „Acces abject” sau „Horror Hour”.

Cum spuneam, pentru a-mi tine in frau obsesia, fac selectii de emisiuni. Selectii drastice. Si este o emisiune pe care o urmaresc de cateva saptamani, de care am prins tare drag. Se numesteLa parenthèse inattendue” si este pe France 2. O emisiune simpla, cu si despre artisti din peisajul francez si nu numai, care sunt invitati, timp de 24 de ore, intr-un peisaj de vis, pe insula, intr-o casa taraneasca pentru a vorbi despre ei, pentru a se confesa, a gati, a canta, fiecare dupa talentul sau. Sunt vorbe despre viata de artist, despre familie, viata personala (gen prima partida de sex, dar totul intr-un stil amuzant, deloc scabros), despre provocari, despre planuri, despre viata. O emisiune relaxanta, care aminteste fiecarui spectator  imagini induiosatoare (sau nu) din copilaria cu bunici, povesti spuse la gura sobei/semineului, jucarii… Oarecum pe modelul fimului Les petites mouchoires, daca l-ati vizionat. O idee buna si de efect. Si care mai spala mizeria reality-show-rilor care isi fac de cap pe aici.

Si ma intrebam eu, cand o sa vedem o astfel de emisiune in Romania? Fara Dragusence burdusite de silicoane, printi rupti in fund, Nicolete Lucii cu sanii pe afara, profe/eleve sexi prin morgi si etc. Sau romanii varsa o lacrimi doar atunci cand unei astfel de dudui i se mai face o injectie cu botox? Ma indoiesc…

Et voila o mica parte din ultima editie, in care actorul Kad Merad (unul dintre actorii mei preferati, pentru ca are un umor care iti crapa falcile de ras), care povesteste cum in tinerete, cand nu era cunoscut, a incercat, ajutat de prietenii lui care se dadeau drept paparazii, sa agate o tipa, intr-un aeroport, facand-o sa creada ca e un star in Franta. Pentru ca intamplarile reale sunt cele mai bune;)!!!!

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

Lasă un răspuns

