Trag linie. Si o iau de la capat :) Ca la 22 de ani

Standard

coverAsa fac eu bilantul. De ziua mea si a Romaniei. Asa s-a nimerit. Sa fiu nascuta de Ziua Nationala, fara sa fiu o nationalista strasnica 🙂 Is sentimentalista, asta Da! Si tanara in spirit si simtire pentru ca m-am oprit la 22 de ani de ceva timp. Si imi e bine!

Ce am facut eu anul asta? Pai mi-am fortat un pic limitele (din nou) si am reusit (din nou): am terminat cu brio un master pe care mi-l doream de ceva vreme. Aici, Paris. Am cunoscut oameni si „animale”, desigur : oameni care m-au primit cu bratele deschise si m-au acceptat asa cum sunt, oameni care mi-au zambit si m-au imbarbatat atunci cand credeam ca cerul cade pe mine ; am intalnit altii (animalele adicalea) : scortosi in gandire ( compania internationalaaaaa in care mi-am facut stagiul, de erxemplu), frustrati pe toata linia, incompetenti, dar cu aere de lideri pentru ca sertarul lor era plin cu diplome (aici un loc aparte ocupa fostele mele sefe din timpul stagiului), avari, individualisti, ignoranti ( a se vedea cei care nu fac diferenta intre tigani si romani – bine ca nu am intalnit multe specimene de genul), misei si profitori, care au impresia ca totul li se cuvine pentru ca se cred centrul pamantului (categoria ‘divi/dive) si lista animalelor poate continua, dar nu este ea asa de importanta.

Anul asta am ras, m-am minunat de ceea ce vad in jurul meu, m-am crizat din nimicuri (cum imi e obiceiul), am plans din nimic (pentru ca asa is fetele, plang si cand mangaie o pisica), am citit, dar nu destul, am calatorit, destul pentru un an plin de proiecte, stagii si lucrari de diploma, am fost sanatoasa la trup, dar nu si la minte, m-am reapucat de decorat prin casa, am gatit retete deinchipuite, am mai dat deoparte animalele pe care le credeam oameni…. m-am (re)descoperit inca un pic. In fiecare zi.

Si o iau de la capat, ca la 22 de ani, ca in fiecare zi. Ce am in plan? Pai sa continui ceea ce am inceput anul care a trecut. Si sa fiu mult mai atenta la ‘nimicurile’ pe langa care trec, sa le gust mai cu pofta, pentru ca ele sunt cele mai importante, pentru ca voi ramane cu ele. Si sa ma reapuc de crosetat/impletit🙂. Si sa imi gasesc JOBUL. Da!!! JOBUL si nu un job!😉 Pentru ca nimic nu e imposibil daca vrei si crezi cu adevarat. Experienta m-a invatat!🙂

P.S. Ceea ce vezi in fotografie, este noua mea creatie à-côté  de birou. Cu umbrela rosie! Pentru ca merit🙂

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

2 responses »

  1. Succes in continuare Nicoleta! Si nu uita ca „ce nu te omoara te intareste” si ca toate greutatile si piedicile intalnite sunt lectii care te invata ceva si te mai inalta o treapta spre implinirea visului tau.😉

Lasă un răspuns

