Resedinta mea de vara… si de iarna e la Disney! (II)

Standard

Le chateau Disney ParisCum va povesteam, dupa Walt Disney Studios, unde am urlat ca din gura de sarpe, plina de elan copilaresc, m-am aventurat spre parcul Disneyland, cu Discoveryland, Fantasyland, Adventureland si Frontierland. Dorinta mea cea mai mare era sa ajung in Fantasyland, sa mananc vata pe bat. Si mi-am potolit pofta, dar dupa ce am dat o tura prin Discoveryland.

Am luat-o catinel prin Town Square, Discovery Arcade si apoi Autopia, unde puteai sa conduci masina viitorului din anii ’50. Cum imi place sa admir mai degraba masinile decat sa le conduc, am preferat sa ma benoclez ca un copil tamp. Dupa, am poftit sa ma zbantui la Space Montain, o alta nebunie d’aia care te face sa iti spui ultima rugaciune. Era inchis, din motive de „spaime” :))) Nu chiar! Se faceau reparatii. Nu am plans. Chiar deloc🙂. Gandul imi era la vata roz pe bat. Dupa un Star Tours, un simulator de zbor care te teleporteaza in inima Razboiului Stelelor a urmat parada. Parada personajelor Disney. Cat de nerabdatoare eram!!! Ca un copil bezmetic! „Dar cand vin? Dar de ce nu vin? Dar de ce dureaza atat mult?”, intrebam fara incetare, sarind, batand din picior. Era atat de multa lume, de parca aveai impresia ca vine Papa de la Roma. Zau asa! Si au venit personajele!!! La ora stabilita – 16.30! Pffffff!!! Iar m-a luat cu emotie infantila!!! Dansam si saream in sus ca o descreierata! D’aia pozele au iesit cam „sarite”. „Sarite de pe fix”:))).

Dupa, Castelul Frumoasei din Padurea Adormita. De aici intri pe taramul basmului!!! Chiar te simti in alta lume! Si chiar cred ca mi-ar placea sa imi fac resedinta pe aici. Jur pe rosu! Caruselul lui Lancelot, Mad Hatter’s Tea Cup (castile gigante care te invart pana ametesti), Pavilionul Printeselor, Tara Basmelor, Labirintul imens al lui Alice, si Mickey❤!!!! Apoi Pinochio, Alba ca Zapada si cei sapte pitici. Si vata roz pe bat!!!!!! Dumnezeule, nu cred ca exista o placere mai mare!!!! Sa joci sotron, sa te plimbi pe aleele lumii de basm si sa iti bagi toata fata (fara exagerare) in „furca” de vata de roz!!!

Se facuse seara cand ne-am aventurat in Taramul Aventurii. Trecerea a fost brusca: dupa un Fantasyland, plin de lumini si jovialitate, a urmat un loc sumbru, in care chiar ti se facea pielea de gaina. Atunci mi-am dat seama ca felul de a alege programul de vizita a fost cum nu se poate mai bine. Si asta fara sa ne dam seama, pentru ca temele nu ni le-am facut deloc acas’🙂. Instinctu’! Ala, de copil zalud, nu a dat gres!

Era atat de intuneric incat nu mi-am dat seama cand am pasit in Frontierland; cert este ca aici am dat de pirati, fantome si Vestul Salbatic. Dupa ce ne-am cam pierdut prin labirintele piratilor din Caraibe si Insula Aventurii, a vrut sa ma dau in trenul din mina, dar trebuia sa stai la coada 1 h, asta pentru ca am uita sa luam Fast Pass. La cum urlau pasagerii, am zis ca mai bine NU. Data viitoare! A urmat o vizita in satul lui Pocahontas si ne-am oprit la coada Conacului Bantuit. Dupa vreo 30 minute, am explorat interiorul care te facea sa iti scuipi in san, dar, din pacate, ceva s-a defectat intre timp si nu am mai continuat vizita, dar nici nu mi-a parut foarte rau pentru ca eram deja mult prea impresioanata de ce vad. Bineinteles, nimeni nu a facut scandal ca a stat la coada juma’ de ora; in sir indian, am evacuat conacul, imprasiiindu-ne care incotro.

Dupa vreo 10 ore de aventuri,  dupa lacrimi de bucurie si frica de copil, dupa salturi tantose de cangur fericit, ne indreptam spre iesire. Minunandu-me inca o data de frumusetile care imi bucura ochii pana la lacrimi. La intrare in parc nici nu apucasem sa vad hotelul Dinseyland, visul oricarui copil (si nu numai). Ma uitam la camerele cu note muzicale de pe  pereti, scene de basme desenate, stele, zane si copiii care sar in paturi. Ce sa vrei mai mult decat sa te muti acolo? Sa te trezesti dimineata si sa vezi ca basmul nu s-a terminat. Sa te uiti pe fereastra si sa realizezi, copil fiind, ca tu chiar faci parte din el…

Vreu sa spun ca dupa aventura Disneyland, am adormit ca un copil. Si pentru prima oara, dupa 20 de ani de la disparitie, mi-am visat bunica. Mamaia care imi spunea povesti pana adormeam…

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

2 responses »

Lasă un răspuns

