Dileme matinale din viata de cuplu

Standard

psycho-screaming-womanCand locuiesti cu un barbat, se impun cateva/multe schimbari in universul tau. Din experienta spun ca cele mai simple chestiuni devin complicate. Si asta brusc. Si apoi intrebarile/dilemele vin navala. Pentru ca sunt „cateva”, m-am gandit sa le grupez. Iata-le pe cele matinale:

1. De ce in FIECARE DIMINEATA tubul de pasta de dinti are continutul concentrat in parte inferioara, partea superioara fiind sugrumata si lipsita de seva pastoasa?  Pentru ca ii place sa lase ce-i mai bun la urma? Pentru ca vrea sa-mi fac, in fiecare dimineata, gimnastica degetelor??? Pentru ca vrea sa „ma gandesc” (grrrrrr!!!) la el de trei ori pe zi?   L-am intrebat aseara. A ras. Azi-dimineata am gasit tubul de pasta de dinti rulat in partea inferioara, gata sa-mi explodeze in fata🙂

2. De ce colacul de la WC ramane mereu ridicat? Pentru a sti ca a trecut pe acolo? Pentru a demonstra ca e un barbat in casa, pentru a-si arata suprematia? (Mai e si motanul Zapping, dar nu se pune). L-am intrebat. A ras. Azi-dimineata era…. ridicat. Poate ma antrenez sa fac si eu din picioare…

3. De ce in fiecare dimineata strang hainele lui care au fost lasate intentionat pe jos? La intrebarea asta am gasit si raspunsul. Pentru ca este un copil. Copil rasfatat. De fapt, asta chiar imi place.🙂 Insa sosetele aruncate LANGA cosul de rufe murdare, atunci cand se imagineaza baschetbalist de dormitor, pot strani flacari si urlete de manie apriga…

4. De ce dupa dus revine gol in dormitor, trezindu-ma cu un sarut si apoi imi taie elanul cu un „Iarasi sunt in intarziere!!!”? Ca sa ma enerveze, asta e sigur!!!!

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

6 responses »

  1. de ce atunci cand scoate ceva din frigider, vede ca e stricat, il baga la loc? poate crede ca frigiderul poate invia respectivul produs, sau poate doar de lene…

    • :)))) Sau cand pe fundul oalei mai e, imprastiata, o dara de ciorba. De ce baga oala inapoi in the fridge? Ca sa dea impresia ca frigiderul e plin oare? Pai in cazul de fata,sa nu i-o faci palarie mascului?

  2. da de ce femeile vorbesc atat de mult despre orice…. sau de ce se plan de orice nimicuri? oare ca sa dea senzatia ca sunt mai importanteca barbati?

    • David, unele femei vorbesc mult, pentru ca… asta e farmecul lor🙂 de ce unele femei se plang de orice nimic? pentru ca pentru ele nu este „orice nimic”, ceva le deranjeaza/irita intr-o oarecare masura si vor sa impartaseasca nemultumirea; nu vorba de cine/cat de important este in relatie; hai sa mizam pe egalitate😉

      • sunt perfect de acord…dar ca sa fi mizat pe egalitate trebuia sa scri sice fac femeile…nu numai barbati…. 😉

  3. era vorba despre „orice nimic” daca se intampla o data, de doua ori…dar nu este cazul. asa ca nu facem din tantar armasar, ci din armasar subiect public.

Lasă un răspuns

