Zapping de Versailles, cel mai frumos motan antisocial

Standard

Zapping- cea mai frumoasa pisica din lumeCa orice Buburuza care se respecta, am si eu o pisica🙂. Nu imi amintesc sa va fi vorbit de ea. De el, adicalea. Pai ca tot e luni (zi nasoala), sa va descriu asa, foarte pe scurt, iubirea mea pentru pisici (sunt amorezata de animale in general, dar patrupedele sirete raman preferatele mele🙂 ). 

Pai totul a inceput, ca toate lucrurile frumoase din copilarie, la tara, la bunici. Dupa ce un caine din vecini si-a infipt dintii, la propriu, in fesele mele si m-a obligat sa dorm pe burta vreo luna, m-am hotarat sa-mi caut alti „aliati”🙂. Si am inceput sa adun in casa bunicii toate pisicile colcaite de purici pentru a dormi cu mine. Deh, asa sunt copiii singuri la parinti (cand sunt inconjurati de oameni mari si complicati, prefera necuvantatoarele – sunt mai pe intelesul lor).

Au urmat sieste varatice cu pisici prin podul cu fan, lip-lip-uri de laptic proaspat muls dimineata si seara de la Randunica, vaca copilariei. Vargata a fost pisica copilariei, care, pe la 12 ani, insarcinata fiind, a fost insfacata de un caine, exact de burta. Plansete si urlete –  o tragedie in lumea mea! Am ingropat-o la loc plin de verdeata, langa parau.

In timpul liceul – prima adoptie. Parintii nu au vrut NICIOTATA pisici in casa, la bloc, dar cand au vazut ghemul cu alb si negru, m-au intrebat: „Si? I-ai dat de mancare? I-ai schimbat nisipul? Te-ai jucat cu el?” L-am intitulat  Barbu, de la Vali Barbulescu :)))). Cum ascultam Pro FM pe vremea aia, eram amorezata pana din dinti de Vali Barbulescu. Timp de 2 ani, nu am stiut cum arata individul, vocea era totul:). Barbu a fost cel mai iubit motan din lume, chiar daca in semn de protest ca era lasat singur, facea pishu pe perna mamei (preferata lui). A facut insuficienta renala si s-a dus. Eram la Bucuresti. Plansetele mamei s-au auzit pana la Capitala😦.

A urmat Vargatul, un pisoi rebel gasit pe strada. Cel mai agitat motan ever. Dupa vreun an, si-a luat lumea-n cap si a fugit. Tristete crunta pe parinti.

Ca sa le alin supararea, le-am adus-o de la Bucuresti pe Mara, adunata si ea de pe strada. Era cea mai lingusitoare pisica din lume. A cazut de la etajul patru de vreo doua ori, dar e ok. Ma rog, am dubii… Acum e cea mai rasfatata ever si cea mai afurisita. La cei 7 ani ai ei, pot sa jur ca acum doarme linistita pe caloriferul din sufrageria parintilor:).

Am ajuns si la Zapping, care e calare pe mine acum. Este un motan de Versailles, adus de niste prieteni pe cand avea 3 luni (sunt sigura ca din aceasta cauza nu este foarte prietenos cu musafirii, pentru ca la 3 luni, patrupedul e deja „adolescent”, invatat cu ale lui). In primele lui trei nopti, am zis ca il arunc pe geam, sa-l ia altcineva ca eu nu il mai vreau ca sta ascuns pe sub mobila, face miau miau mereu, pishu pe perna mea etc. A patra noapte m-am amorezat de el si am decis sa ramana ca e cel mai frumos motan din lume. S-a numit Pipi Chat, apoi am zis sa il intitulam Zapping, cel mai frumos pisoi din lume. De ce Zapping? Pentru ca e rapid in ale ascunsului, atat de rapid ca nimeni nu il vede, d-aia cand arat poze cu el, prietenii de aici imi spun ca am luat pozele de pe net, pentru ca Zapping nu exista,ei nu il vad niciodata cand vin in vizita :))). Mai iese din ascunzatoare, mai degraba la prezente… feminine, pentru a-si arata ochii cand albastri, cand verzi:).

Antisocial (de fapt mult prea simtit sa ne deranjeze cand avem soirée-uri galagioase), fandosit (de fapt timid), cybercat, cu nasul mereu in imprimanta si TV, mare amator de fructe de mare, furacios de lame de barbierit, brichete, pixuri si mingiute, privitor la geam, torcator cu norma intreaga si mare guduracios .Il folosim pe post de ceas desteptator🙂

Cam asa face in fiecare dimineata… Slava Domnului ca nu sunt dotata cu o bata de baseball

Demonstratie!

Si asta nu este o dedicatie pentru Zapping!!!🙂

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

Lasă un răspuns

