Femeia fidela celor 2 barbati din viata ei = de doua ori mai fidela?

Standard

GleedenDupa ce am dezbatut un site cu si despre intalniri amoroase mai cuminti as spune, am descoperit ca aici, in Franta, exista si site-uri destinate intalnirilor extraconjugale. Pai ca sa fie treaba pe fata, sa stie mapamondul de ce, in fiecare an, in Franta se pronunta aproximativ 250.000 de casatorii si vreo 130.000 divorturi.🙂

Vara trecuta am dat cu capul de perete (la propriu) cand am vazut la metrou un afis mare cat un vagon cu „Etre fidèle à deux hommes, c’est être deux fois plus fidèle” (A fi fidela pentru doi barbati inseamna a fi de doua ori mai fidela).

gleeden_Etre fidèle à deux hommes, c’est être deux fois plus fidèle

In prima faza m-am oripilat, iar apoi m-a palit rasul. Cine a putut sa scoata acesta vorba de duh? Pai cei care se ocupa de site-ul Gleeden. Un site gandit de femei si destinat LOR (femeilor si barbatilor). Casatoriti sau in cuplu, desigur!! Ca altfel nu ar fi interesant!

Are cam un milion juma’ de membri!!!  Si este foarte discret si ‘protejat’ Safe Harbor.🙂. La rubrica „marturisiri”, observ ca sunt barbati care, prin intermediul acestui site, isi satisfac si placerile carnale gay. Pai normal, petreci toata viata descorind enigme despre propria persoana…

Promoveaza infidelitatea? Poate. Eu il privesc ca pe o „gradina secreta”, in care doritorii de „o iesire desucheata”, nefericitii in mariaj sau cuplu, avizii de relatii ‘neserioase’, ASUMATI, penetreaza pentru a cauta, a se cauta🙂.

Site-ul, international, vine si cu bonusuri: articole despre cele mai infidele zodii. Ce-mi mai amintesc de vremurile in care faceam pe banda rulanta astfel de articole :)))). Anyway, pe locul 1 in acest articol, cin’ sa fie cin’ sa fie? Pai se lafaie Sagetatorul :)))), iar Scorpionul, caruia i se mai spune si obsedatul sexual al horoscopului, este pe ultimul. Topul a fost facut, desigur, pe baza datelor de nastere ale membrilor Gleeden, „pacatosii” fiind francezi, italieni, spanioli. belgieni si elvetieni :))) Ca ma gandeam ca m-au descoperit acum :))))!!!!!

Ca sa ii dea si mai mult in gat pe „pacatosi”😉, exista si un top 5 a celor mai frecvente alibiuri utilizate de infideli :))))

Alt site de acest gen, extra🙂, este canadianul Ashley Madison – „Viata e scurta. Incerca aventura”.

ashleymadison

Sloganul utilizat este, de data asta, destinat barbatilor: „Este ora 18. Stii unde este femeia ta?”. Pentru ca si lor le place sa dea in gat, fac topul celor mai infidele orase din Canada. Si au chiar si povestiri erotice ale membrilor. Oh la la la !!!  Cred ca se pune de un nou „50 grey of shades”😉.

Nu intru in detalii despre infidelitate, despre ce e bun si ce rau, pentru ca fiecare isi face propriile alegeri, fiecare are propria poveste si judecata e de prisos. Nu agreez ideea de adulter, dar sunt uluita, fascinata si amuzata in acelasi timp de concept, de marketingul lor!!!

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

Lasă un răspuns

