Femeia merita batuta!?

Standard

femei batuteIn Romania ascultam Radio Guerrilla, aici, in Franta, pata a ramas tot pe Radio Guerrilla. Iata una dintre situatiile pentru care internetul este o mana cereasca pentru mine – atunci cand am chef de un Dobrovolschi inteligent de misogin sau de o „Vocea filmelor” cu Irina Margareta Nistor, Guerrilla este acolo, „on air”, la orice ora.

Am aflat si eu despre plecare lui Vlad Craioveanu de la Guerrilla, dar nu ma simt asa lezata pentru ca nu am fost niciodata mega fan… imi pare cam secativ. De gustibus non est disputandum, desigur! Dobro se numara printre marile mele iubiri radiofonice.🙂 El si Vali Barbulescu. De la Pro FM mi se trage🙂.

Cum nu sunt chiar asa de matinala, nu am fost pe faza la Guerrilla de dimineata din 8 martie, care a starnit o mica revolutie pe net. Roasa de curiozitate, am ascultat-o inregistrata. Angoasa si anxietate – asta am simtit cand am auzit cele cateva… personaje care au sunat in direct si au marturisit, cu vitejie, „cum isi tin femeile la locul lor”, „atingandu-le din cand in cand, ca in orice cuplu”!!!! (????)

Nu m-a mirat sa aud astfel de elucubratii, chiar si de 8 martie, pentru ca stiu destule cazuri de femei batute in Romania. M-a cam deranjat ca am auzit asta la Radio Guerrilla, sincer, pentru ca astfel de discursuri ar trebui ucise din fasa. Eu as fi dat numerele indivizilor  pe post sau la Spitalul 9, sa vina sa-i ridice.

Dar, darrrr m-am infuriat rau! Nu stiu altii/altele cum sunt, dar cand aud un dobitoc d’asta pentru care violenta este o solutie, o modalitate de a-si arata suprematia, superioritatea, scot flacari verzi si rosii de dragon . Si cand mai stiu ca exista si femei care stau sub acelasi acoperis cu un astfel de specimen, ma revolt si mai tare. De ce? DE CE ai face asta? Daca iti face placere, asta e alta treaba, poti sa ramai o viata. Dar daca iti e frica sa pui capul pe perna ca vine cimpanzeul (sa ma scuze cimpanzeul) si te snopeste din bataie ca ciorba nu era destul de calda, de ce nu iti faci bagajul si „Adio”? Vrei sa astepti 30 de ani de casnicie chinuita, cu batai si jigniri, sa te intrebi la capatul lor „pai cum am ajuns eu sa accept atatea”?

Tare mi-ar mai placea sa nu mai aud de la femeile abuzate discursul ala debil cu „pai copilul trebuie sa aiba si mama si tata; nu divortam DIN CAUZA copiilor”? Pai si copiii aia daca vor creste intr-un cuplu in care violenta e la ordinea zilei, credeti ca e sanatos pentru ei? Nu cumva vor avea sechele toata viata?

„De maine nu mai fac!” –   o alta replica pe care am auzit-o de… zeci/sute de ori. De fapt este „Data viitoare o sa ti-o iei si mai tare”.

Chiar are rost sa inghiti toate mizeriile individului? E vorba de copii? Te asigur ca ei ar prefera sa fie cu un singur parinte si sa doarma linistiti, decat sa priveasca mereu acelasi filme de groaza cu parintii lor.

Esti dependenta financiar? Pai trebuie sa (re)inveti sa te pui pe picioare. Pe picioarele tale! Pentru confortul financiar chiar merita sa accepti  palma, branciul, vorba mizerabila? Castigul propriu este de o mie de ori mai satisfacator decat orice jignire!

Intr-o astfel de situatie nu exista niciodata un motiv bun pentru care sa stai sub palma individului. Niciodata! Solutii, iesiri exista mereu! Iti trebuie numai puterea sa pui PUNCT! Si de la capat, departe de cosmar!

P.S. Ma gandeam la ce i-as face individului pentru care violenta inseamna barbatie (includ aici si ‘ai’ care au sunat la Radio Guerrilla pe 8 martie). Pentru ca inchisoarea este prea blanda, zic. Pai l-as dezbraca, l-as unge cu miere din cap pana in picioare (sau… cu ceva maroniu, urat mirositor, la alegere), l-as lega zdravan de un copac si l-as lasa in natura sa-l pape ursu, mustele etc. Sau, acum ca e cam frig si canci muste/urs, tot dezbracat si legat, l-as baga intr-o camera pentru vreo luna juma’, cu vreo 30 de nimfomane sado-maso hardcore, care sunt experte in tehnici de bondaj cu… lanturi. Dar tot mi se pare ca sunt cam blanda…

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

2 responses »

  1. Hmm. si eu de multe ori m-am gandit cam ce pedeapsa merita specimenele astea care isi pun forta in valoarea cu o fiinta mai slaba ca ei. care nu se poate apara.
    Fac mai mult decat sa isi dovedeasca inferioritatea. promoveaza asa ceva ca pe un „must have”
    E foarte greu de determinat o femeie sa iasa din mediul asta. la noi in oras este o organizatie care se ocupa cu asta. si pot sa zic ca frica, amenintarile care le primesc femeile batute si manipularea odioasa de care au parte le face sa stea mai departe sub talpa (pumnul) barbatului😦

  2. Stiu. Cunosc si eu astfel de cazuri, din pacate. Femeile acestea au nevoie de ajutor sa vada ca exista viata si fara/dupa violenta. Poate daca vorbele astea vin din partea unui apropriat, au un efect mai mare, reusesc sa puna capat mai repede cosmarului.
    E grav pentru ca cele mai multe nu constientizeaza ca violenta are un efect nociv asupra psihicului lor si al copiilor lor… obisnuinta le face sa creada ca bataile fac parte din normalitate (cum am vazut/cunoscut multe femei din mediul rural, agresate din tata in fiu😦 ).

Lasă un răspuns

