Cum e sa fii Tanar si Nelinistit la 40 de ani

Standard

The Young and the ReastlessNa ca am trait-o si p-asta! Serialul „The Young and the Restless” a facut 40 de ani de cand se tot filmeaza/difuzeaza. Eu nu am prins decat vreo 10. Cand il urmaream in Romania eram tanara si…. tare linistita pentru ca imi faceam siesta a.k.a bagam un somn de toata frumusetea. Desigur, cand somnul era mai dulce, ma lovea oripilarea cu Stirile de la ora 5 – topoare in cap, babe violate, baute sfarsite cu omoruri…Pro TV style.

Imi amintesc de o siesta cu „Tanar si nelinistit” intrerupta brutal de avioanele lui Ben Laden in zgarie-norii Americii lui 2001. Am avut cele mai intense emotii din intervalul 16-17 de la Pro TV. Buimaca de somn, ma gandeam ca scenaristii au dibuit ca ma cam ia somnul si au schimbat povestea, au bagat niste adrenalina.Neahhh!!

Cine mai stie de cate ori Victor si Nikki s-au casatorit si au divortat? Poate mamaie, dar am o vaga indoiala, pentru ca intr-un muls de vaca si un plivit al unui strat de ceapa se pot intampla multe in „Tanar si Nelinistit” . Yeah, Right!🙂

Daca ma uit acum la un episod si apoi fac un salt si mai urmaresc unul peste vreo 3 luni, pot sa jur ca personajele au ramas, aproximativ, la aceeasi replica si aceleasi costume. Pot exista, pe alocuri, niste „rasturnari de situatie”, cupluri care au facut schimb, intre ele, de parteneri, practica amoroasa foarte des intalnita in serial. Am eu o banuiala ca scenaristii au niste fantezii sexuale cam bizare…

Desigur, serialul ruleaza si aici in Franta, l-am urmarit de vreo 2 ori juma’, dar nu are acelasi farmec pentru ca e dublat. Intitulat „Les feux d’amour”(Focurile dragostei… ca asa e francezul, mai sensibil si mai cu amourul pasional), aici este urmarit de vreo doua milioane de francezi, in marea lor majoritate someri daca e sa ma iau dupa ora de difuzare – 14. Ca o paranteza – in Franta a inceput sa ruleze de prin 1989, dar telespectatorii din Romania nu trebuie sa fie invidiosi, francezii nu stiu mai multe decat ei… Poate Nikki a intentat, iar, (a 69 oara) divort, dar nu este sigura treaba…

Un lucru e sigur:”Tanar si nelinistit” este unul dintre cele mai plictisitoare seriale ever, dar are un merit. Faci somn de voie in timpul lui. Ramai tanar (pentru ca iti faci somnul de frumusete) si linistit (in vise). Eu cred ca datorita acestui merit, audientele mari i-au permis sa ajunga la 40 de ani. Long live  „The Young and the Reastless„!!!

Credit foto: CBS

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

2 responses »

  1. eu una, prefer „un gars, une fille”, cu Dujardin si nevasta’sa. sau SCENES DE MENAGES (chiar daca, uneori, umorul frantuzesc nu e pe intelesul meu)😀

  2. Dujardin et miam miam, nu pot exprima in cuvinte cat il ador, pentru ca are o carisma care ma innebuneste😉, Si show-ul cu Lamy mi se pare foarte amuzant; Scènes de ménages – rasfatul meu din fiecare seara!! deci nu pot sa bag somn pe cele doua show-uri😉. D-aia exista „Tanar si Nelinistit” e in caz extrem de insomnii🙂

Lasă un răspuns

