Despre vecini si acorduri de bordel

Standard

wolfhoward.comPe unde am stat, intotdeauna am avut o „relatie speciala” cu vecinii: in Piatra Neamt, auzeam (fara sa vreau) certurile interminabile ale vecinei Nicoleta cu sotul (nu euuu, „Nicoleta nebuna”, i se spunea, iar cand te intalneai cu ea, ti-ai fi dorit sa fii invizibil(a), pentru ca vorbea muuuult, repede si nu intelegeai nimic niciodata); in Bucuresti, in cartierul meu preferat Titan, unde am stat vreo 4 ani, era pe palier in mosh care mereu ma atingea cand imi vorbea (odata, cand eram in vizita la el si la nevasta-sa cu nu stiu ce treaba, s-a intans iar sa ma atinga/pipaie, iar eu am facut un asa marsalier ca i-am ras cu avant tablourile de familie de pe perete); in alt cartier din Bucuresti, in care am stat inainte sa imi iau zborul spre Franta, aveam un cuplu (o romanca si un neamt), care in fiecare duminica pe la 17, avea in program sex/amor nebun. Cu strigaturi – toata nebunia dura in jur de 5 minute. Pe ceas. Mereu duminica, mereu aceeasi ora, mereu femeia era cea care urla ca din gura de sarpe, el scoatea doar un gafait obosit. Deh, peretii subtiri „gem” multe.

De cand sunt la Versailles (de aproape 2 ani), locuiesc intr-un imobil vechi, asa cum mi-am dorit toata viata. Cum sunt alea prin Centrul Vechi al Bucurestiului. Mare noroc am ca in zona aceasta a Frantei nu sunt niciodata cutremure, ca altfel eram demult materie prima pentru vietatile pamantului.

Ador imobilul asta cu doua etaje si mansarda! Cu atat mai mult cu cat in capul meu cred ca a fost o „maison close” tare cocheta acum ceva ani🙂. Ca doar si in Versailles-ul asta traditionalist, conservator si catolic extremist tre’ sa fi existat macar un bordel, un lupanar si cateva prostituate de lux, nu?

Anyways, in imobil suntem 5 apartamente: la parter locuieste o mama singura, la etajul 1, niste bunici tare linistiti, care nu sunt deranjati de petrecerile noastre galagioase si tarzii sau poate ca auzul nu mai este un simt „en vogue”. Ei sunt fericitii posesori ai unei camari pline cu bunatati (am ochit-o pentru ca e intr-o camera à côté de apartamentul nostru), apoi noi, un vecin care tocmai s-a mutat si, la mansarda, un batranel.

Treaba e ca aici nu am incercat inca sa imprumut o lingura de zahar de la vecini, cum mai faceam prin Romania, asta pentru ca nu am devenit foarte „intimi”. Pe vecinul de langa l-am urat cu pasiune cand s-a mutat, pentru ca vreo 3 saptamani mi-a zgaraiat timpanul cu bormasina. Dar, intre timp, a devenit o incantare. Nici nu stiu cum arata, dar dupa voce pare un nene la vreo 40 de ani, si banui ca e muzician pentru ca exerseaza tare placut de vreo cateva saptamani incoace. Nu ma dibuit inca instrumentul, dar sunt pe cale sa. Si mai placut este ca in fiecare zi, fie sambata, fie luni, pe la amiaza (intre 11-13) avem si acorduri de chitara, care vin fie de la cuplul de bunici, fie de la bunicul de sus… nu prea reusesc sa imi dau seama ca acustica e bizara in bordel, pardon, imobil.

Versailles-ul este de vis, daca fugi de forfota si agitatia Parisului. Si daca vrei nebunie, te urci in tren si in 12-20 minute ajungi la Parigi. Fie si cu grevele obisnuite ale companiilor de transport gasesti modalitati de a ajunge unde vrei, Versailles-ul fiind dotat cu vreo 5 gari si destule linii de autobuze.

In afara de vestitul castel, Versailles-ul abunda in galerie, cotloane in care sa te pierzi, spatii verzi, iar sarmul istoric si arhitectural… de vis! Este agitat atunci cand este cate o manifestare anti-gay sau „anti-marriage pour tous”, treburi de neconceput de conservatorii, „foarte catolicii” versaillais ( si perioada asta este plina ochi, odata cu votarea legii referitoare la casatorii/adoptii pentru homosexuali )…

E tare amuzant cand vezi pe strazile din Versailles fie iarna, fie vara trupe galagioase de cercetasi. Se spune ca locuitorii Versailles-ului sunt scortosi si ordinea este pentru ei primordiala, dar cred ca este inteles atunci cand te gandesti la spiritul „regal” al locului. Nu am fost ‘frapata” de acestea, sincer…

Te poti plimba noaptea pe strazile Versailles-ului fara nicio frica. Exista posibilitatea sa te mai fugaresaca un obsedat sexual si sa te numeasca „salope”, dar asta in ziua mare. :))) O exceptie ce mi s-a intamplat mie acum vreun an…:). Depinde de noroc, stii cum e😉

Ca sa-ti fac pofta, iata cateva imagini din Versailles (ma pastrez pentru data viitoare😉 )

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

2 responses »

Lasă un răspuns

