Rugbistii, gentlemanii astia de golani…

Standard

Teren_Stade Jean BouinNu imi amintesc sa-ti fi spus, dar eu sunt mare amatoare de rugby.  Adicalea, urmaresc meciurile de rugby cu maaaare placere la TV. Si pentru ca mi-am dorit din/cu toti porii, mi-am deplasat fizicul la un meci. Pe Stade Jean Bouin de la Paris. Pentru ca un meci de rugby trebuie trait la maxim. Live! Impresii.

Am fost pe multe stadioane la viata mea. In studentie, mergeam cu prietenii mei dinamovisti si/sau stelisti pe stadion. Cu galeriile echipelor de fotbal. Bineinteles, cu fiecare in parte🙂.  Era, printre altele, o modalitate de a vizita tara in lung si-n lat. Asta daca nu aveam „norocul” sa-mi iau vreo caramita in cap (cum era cat pe ce sa o incasez acum ceva ani prin Pitesti/Ploiesti, ca nu mai stiu…)

Ma duceam pe station nu pentru ca eram eu mare amatoare de spart seminte, ci pentru atmosfera. Acolo, „ura” si fericirea sunt la intensitate maxima. Urlam cat ma tineau gura si plamanii. Cuvinte frumoase si mai putin frumoase, ca deh, asa-i in fotbal. Nu m-a tinut mult hobby-ul asta, ca mai trebuia sa mai pun si burta pe carte.

De cativa ani, am descoperit rugby-ul. „Un sport de golani, practicat de gentlemani”, cum imi spunea acum cativa ani un cititor de blog (alt blog:) ). Pe cand fotbalul, este „un sport de gentlemani practicat de golani”, ca sa citez acelasi cititor. O fi asa, nu o fi, trebuie sa recunosc faptul ca imi face mai mare placere sa ma uit la un meci de rugby (cu All Blacks in rolurile principale, daca e posibil), decat la un David Beckham frezat in fel si chip. Iar cand e live, pe iarba verde, cu muschii la vedere, placerea e si mai maaaaare!!!

Nu sunt amatoare de „matahale”, dar cand vine vorba de muschi de rugbist in miscare, intr-o „gramada dezordonata”, ceva se declanseaza in capul meu. Acum sa nu te gandesti ca „fierbe sangele in mine” la orice „matahala”, la orice „om al pesterii”. Apucaturile lui salbatice, fesele si coapsele incordate trebuie sa ma inspire intr-un fel sau altul🙂 Ulalaaaalaaaaaa!!!!

Si uite asa am ajuns la un meci de rugby, la Paris.  la meciul Stade Français Paris cu ASM Clermont. Nu am tinut cu o echipa anume. Mi-am bucurat ochii si simturile. Prima oara pe un stadion atat de mare si curat. Un stadion in care nu se sparg seminte,  nu se injura si unde galeriile nu se bat, nu se injura. Pentru ca in rugby cica ar exista in fairplay intre galerii, un respect, mi-a suflat cineva in casca. Chiar daca „musculosii” se mai pocnesc pe teren, nu e nimic grav, sunt treburi care fac parte din peisaj.

Stade Jean Bouin

Am aplaudat, am scandat, m-am simtit foarte bine. Ma mai duc. Poate la All Blacks🙂. In Noua Zeelanda poate, ca tot as vrea sa o vizitez. Fingers crossed!

Emotie

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

Lasă un răspuns

