Vogue Fashion Night Out Paris

Standard

Vogue Fashion Night Out ParisPe 17 septembrie a avut loc Vogue Fashion Night Out Paris. Este un eveniment care se petrece in fiecare an, din 2009 incoace. Ce se intampla in aceasta seara? Magazinele cele mai chic de pe strazile din zona Concorde – Palais Palais de l’Élysée (Faubourg-Saint-Honoré, Saint-Honoré, Royale, Cambon,  Castiglione,  Alger, Palais Royal si Place de la Madeleine, Place Vendôme si Place du marché-Saint-Honoré) sunt deschise publicului avid de fashion pana la ora 22h. Cu invitatie sau fara. Am fost su eu acolo sa simt pulsul evenimentului din strada. De sub picurii de ploaie. Daca am vrut Paris, asa imi trebuie :)…

Am ajuns la locul faptei pe la ora 20. In miezul actiunii🙂. Strazile erau pline de fashion victims. Si cativa curiosi, ca mine. Cozi imense la buticurile Chanel, Jimmy Choo, Tara Jarmon, John Galliano etc. Pe baza unei invitatii si cateva minute de bune de stat la coada, in ploaie, puteai intra in buticurile marilor marci pentru a admira, a achizitiona, bea un pahar cu bule de sampanie (sau un cico) sau/si intalni creatorii caselor de moda (in cel mai fericit caz).

Fara invitatie „de vip” anul asta, m-am delectat cu spectacolul stradal: coafuri extravagante, barbati imbracati in fuste scurte si mai epilati si mai „lucrati” decat as putea fi eu vreodata, ceva botox pe ici pe colo, cativa travestiti, sampanie, muuuulta sampanie, fete cu flori in par (de la Tara Jarmon) si stropi de ploaie. Nu sunt eu mare fashionista, dar ma intriga snobismul lumei asteia🙂. Si nu numai snobismul;).

Si Da! Parisul e chic. Asa umed cum e el mai tot timpul🙂

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

Lasă un răspuns

