Recunosc: Sunt o zgarcita!

Standard

Confessions d une radine _Catherine CussetAcum ceva timp am citit o carte care se numeste „Confessions d’une radine” (Confesiunile unei zgarcite), de Catherine Cusset. Si am realizat (inca o data) cat sunt de zgarcita. Zgarcita cu mine! Cu mina insami. Si nu numai…

O fi bine, o fi rau, asa sunt! Cand eram mica, dadeam toate jucariile prietenilor. Numai sa vina sa se joace cu mine. Batea vantul in raftul meu cu papusi, dar macar eram bucuroasa ca nu ma jucam singura.

Si acum sunt zgarcita, dar „boala” a evoluat. Acum sunt ca o furnica. Adun tot. Ma rog, aproape tot (acum cateva zile am gasit un carlig de rufe pe strada si l-am luat- „nici nu stii cand iti trebuie unul si n-ai”, cum zice mama…)

Adun mai ales cand pot face „mici afaceri”, cred trebuie sa caut „micile afaceri”, cand fac un chilipir.  Mama e la fel. Dar exista o mica-mare diferenta intre noi: din cand in cand mai si ofer in dar agoniseala, mama o pune la pastrare „pentru zile negre”.

Cumpar haine si incaltaminte fara numar. Iar pe astea nu le ofer neam. Decat foooooarte rar. Stiu ca e o boala, dar ce femeie nu o are? Mai ales atunci cand nu mai are loc in dulap nici pentru un varf de ac :))). Acum realizez ca am NEVOIE de cizme negre, pentru ca nu am „decat” 2 perechi de botine negre. Si numai ce am descoperit un alt outlet. Ca sa vezi ce potrivire… Deci hainele si incaltamintea, NU! Sunt ale mele si numai ale mele! Dau doar daca nu-mi sunt pe plac, le dau cu mare drag! Ceea ce e normal, nu?!

Am o problema: nu-mi place sa arunc chestii! Le ofer sau le transform! De fapt, le transform sau le ofer🙂 ! Cum am transformat o perna vai steaua ei intr-un frumos puf pentru Zapping, the cat. Ca a ramas un simplu puf de decor pentru ca Zapping prefera canapeaua, asta e altceva:).

Daca am cumparat ceva si realizez ca „am facut o prostie” (ceea ce se intampla… uneori), nu-i bai! Daca nu pot schimba (ceea ce se intampla des, pentru ca dau peste achizitie tarziu – anul trecut am descoperit niste rochite cu eticheta, cumparate cu vreun an in urma) poate fi o idee de cadou pentru X; sau pur si simplu o surpriza pentru X! Nimic nu se pierde, totul se transforma- este principiul meu🙂.

In ultimul timp am vazut ( si ati vazut) ca sunt zgarcita si cu scrisul🙂. Da, recunosc! Sunt zgarcita si in acest domeniu! Pentru ca am o problema de organizare aici. De programare. Pentru ca adun idei si nu stiu cu care sa incep🙂. Sunt zgarcita pana la capat :)))).

About Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

One response »

Lasă un răspuns

