Pitipoanca made in France

Standard

NabillaEu credeam ca pitipoance exista numai in Romania. Zau asa! Credeam ca este un trademark al nostru, ca micul (dar si la ala am dubii).

Femeia 10% glos, 30% botox/acid hyaluronic (dupa caz), 50% silicon si 10% extensii la/pe creier credeam ca e numai in cluburile noastre de fite si pe Dorobanti. Dar nu, ea exista si aici, in Franta. Si are cam acelasi profil. Numai ca aici, pitipoanca devine celebra atunci cand articuleaza o fraza (?!!) care ulterior devine culta.

Ea se numeste Nabilla si este intitulata Kim Kardashian de France. Ea este pitipoanca made in France. Nu este blonda, mai mult elvetianca, dar poporul francez a adoptat-o ca si cum ar fi de-a lor (stim bine ca francezul iubeste cultura/frumosul in toate formele).

Cum reality-show-urile sunt umarite in Franta mai ceva ca jurnalul de stiri, duduia in cauza si-a facut veacul prin astfel de productii, a pozat fara textila, s-a iubit cu un coleg de productie etc. Insa a ajuns „sa aiba la picioare” Franta  datorita unei fraze: „Allo ? Non mais allo quoi ?  T’es une fille, t’as pas de shampoing. C’est comme si t’es une fille, t’as pas de cheveux”/ Alo? Dar alo? Esti o fata si nu ai sampon. Asta e ca si cum.. ai fi o fata fara par. (E si foarte greu de tradus elucrubatia asta).

Si uite asa, cu o „maxima” d-asta, Nabilla a facut un buzz imens pe internet, la tele, in presa etc . Ok, am inteles, pentru a te distra maxim o saptamana e ok (poate fi cam mult, totusi). Dar nebunia nu s-a oprit aici, asta mi s-a parut ca depaseste orice limita si ca publicul francez e chiar „depasit” de situatie.

„Datorita” acestei stupizenii, Nabilla a ajuns o vedete nationala: a aparut in toate publicatiile (chiar si in cele considerate cat de cat „serioase”, gen Liberation sau Paris Match), in emisiunile TV in care, in mod normal, nu ai fi vazut exces de silicon, a fost imbracata chiar de Jean Paul Gaultier etc. Toata lumea e in gura acum cu „Mais allo quoi” Si asta dureaza de vreo 2-3 luni. Si pare sa nu apuna curand. Unde mai pui ca „mais allo quoi” a devenit marca inregistrata?  Si ca orice bimbo care o divinizeaza pe Kim Kardashian, Nabilla isi doreste o cariera in televiziune (are chiar destule proiecte). Dohhhh!!! Viitor luminos si valuri de silicon! Nici pitioanca nu mai e a noastra, dom’le…

Acum poate mi-o fi scapat, dar parca nu am citit despre Tociu sau/si Dragusanu in Adevarul, nu? Luminati-ma! Sper, totusi, sa nu fi ajuns atat de departe, ca ne suparam.

Credit foto: public.fr

Despre Nicol

Am vrut sa ma fac educatoare pe la 3 ani. Apoi doctorita. Pe la 14 ani am decis ca vreau sa ma inchid intr-o manastire, sa ma calugaresc. Asa mi-a venit. Am picat examenul de la seminarul teologic de la Agapia din cauza matematicii (?!) Mereu am fost bata la mate. Dupa am facut un liceu de mate-fizica (!?). Da, stiu. WTF Dupa ce am castigat un concurs de creatie organizat de un ziar local, am decis ca menirea mea e sa scriu. Si nu m-am mai oprit. Am facut jurnalism, dar mai multa filosofie. Mama mi-a zis ca o sa mor de foame cu jurnalismul meu si ca era mai bine daca imi placea matematica, ca aveam locul asigurat la o banca. Am fost o rebela! Am scris de la politica si economie, la religie si sex, de la dragoste nebuna la divertisment si iar sex. Nu am murit de foame. Dupa o vizita in Germania, m-am decis sa las Romania in urma. Si am ajuns in Paris, unde m-am decis sa fac si un master. Am vietuit in cel mai glamour oras gri de pe planeta fix 5 ani, dupa care, in septembrie ( pe 1 septembrie) 2016 m-am mutat la Toulouse, mai spre sud-vest, la soare, mai aprope de Spania, ocean si Pirinei. Nu stiu pana cand voi ramane aici, dar imi prieste. Blogul este despre mine, voi, Romania, Paris, Zapping (motanul antisocial cel mai frumos din lune), amour, sex, oameni si animale, intamplari, tandreturi, framantari, vise ce raman sa fie implinite… Luate in ras sau in serios. Dupa situatie. Va invit!

2 răspunsuri »

  1. Cu atitudinea francezilor fata de una ca ea este ca si cu atitudinea romanilor fata de unele ca ea: cei mai multi se bucura ca sunt si persoane mai slabe (nu fizic! 🙂 ) decat ei sau pentru ca se regasesc in ea. Eu am ajuns la o concluzie, dupa ce am vizitat toate tarile care mi-au placut: peste tot sunt oameni – si unii au sau nu minte 🙂 . (E o concluzie foarte inteleapta, nu? 🙂 ) Realitatea este ca oricat am da cu barabule in ai nostri, gasim si in alte parti ceva de genul lor – care pot face asta macar din plictiseala daca nu din prostie… 🙂
    M-ai facut sa rad si mi-a priit! 🙂

Lasă un comentariu